mek da ©™

Dear diary, 

Hari kedua di Langkawi masih lagi diteruskan dengan berkunjung ke gerai Laksa ikan sekoq yang paling femes kat Langkawi ni. Kata ke Langkawi untuk makan khennnn... haruslah jejak ahakss!


Terletak berhampiran Airport Langkawi. Senang cakap tepi airport tak pun disebut Pantai Airport. Betul ke idokkk? 

Sambil makan boleh tengok kapal terbang landing gitu hahaha poyo sgt!


Yang benonya banyak gerai laksa kat area ni.... korang boleh pilih mana satu nak terjah. Rasa? dijamin kaww hikhik.... ikut tekak mek, kuahnya memang sedap. Serius tak tipu cuma ikan sekoq tu tak makan sangat hehehe :)

Alhamdulillah, kena dengan tekak ma dan abah jugak. Mereka suka sgt laksa ni, sampai hari ni duk teringat!!


Seperti biasa, adegan posing sampai muntah tu wajib ahaksss


Ikan sekoq kak mek punya... complete dengan kepala sekali kekkekekke

Kuah pekat lite lite memang terasa :)


View tepi pantai.............


Selain laksa, menu lain pun ada. Antaranya pasembor, rojak buah, bihun sup, cendol, ABC, air kelapa dan kalo nak makan masakan panas macam mee goreng pun boleh rasanya hikhik... lupa nak tanya tapi tengok menu macam ada huhu.


Abc sejukkan tekak..............


the best PASEMBOR


Yayy! craving satisfied haha :P


Bila dah dapat rasa... emm power babe! ALHAMDULILLAH

Bagi penggemar Laksa utara pasti meleleh ailio. EH. hahaha!

Ok lah, bersambung.................................


Till then,
Mekda

Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...