mek da ©™

Dear diary, 

Balik dari PD singgah di bandar Melaka. Plan asalnya nak beli laksa limbongan favourite maa. Malangnya kedai tutup sebab awal sangat hihi. Nak beli air avocado shake yang viral tu pun xdpt sebab kedai belum dibuka haha... kedai avocado bersebelahan dengan kedai laksa limbongan tu je iaitu kedai kuih keria yg tersohor tu hehe.. 


Pusing-pusing layan jem je di bandaraya melaka. 


Hasrat nak repeat naik beca tak kesampaian pulak kali ni hikhik.


Cari tempat mengopi dan beli buah tangan tu wajib bila sampai Melaka.







Medan Samudera, favourite cari souvenir di Melaka.


Macam-macam hadoooo... looking for dodol. Dah tak mau beli belacan atau cencalok sebab yang beli dulu sampai sekarang tak abis-abis hahahahahhahaha


My mum bz memilih kerepek. Macam la Johor tak de kerepek ye ma hahhahahhaha... kerepek BP jugak tu!







Dodol melaka ni sedappp


Sesi mengepauuuu... 2 beg LOL dia tapau













Bodek papa belikan kompang



Dah dapat kompang hahahhaaha


ok jom ngeteh pulak


cuaca elok...


Layan aiskrim cempedak sedap gilerrrr... lemak berkrim gitchuuuu

Till then, @mek_cda


Labels: , ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...