mek da ©™
Dear diary.. warung Pak mat teh tarik madu & sup kepala ikan... mmg terkenal di kelantan skang ni! Sebenarnya dah lama teringin nak ke warung pok mat nih weiii.... balik kampung raya aji baru ni baru lah tercapai hahahaaaa... emmm sib baik call dulu sebelum pergi. Masa cuti raya puasa aritu dah pergi tapi kedai tutup. Frust gilerrrrr.... mengidam teh tarik madu tu arrrr.... !!!! Korang kalo dtg sini jgn lupa oder sup kepala ikan sekali ekkkk..... mmg sedap sup dia..... teh tarik madu plak x cukup satu gelas kekekkekeke... over ;p  Campuran teh ais dan madu lebah asli dengan buih yang melimpah keluar daripada gelas seakan-akan rasa nikmat yang seronok untuk dinikmati. Cewahhhh review sikit ekkekekke...kalo kat sini mek tengok semua org oder teh tarik madu..tak de air lain hehe. Jarang2 ade la nampak air lain... aiskrim kelapa pun ade tau! Tak sempat merasa aritu...nanti lah next programme okehhhhh hee.... masa pegi ni mek berempat dengan bff dyra, my sista ucu & ifa! Miss this moment that we spent time together. Alhamdulillah... :)


Lokasi Warung Pak Mat Teh Tarik Madu:-

JALAN KUALA BESAR, 15350 KOTA BHARU.

Menu Utama:-

SUP KEPALA IKAN
TEH TARIK MADU






KALO DATANG KELANTAN JANGAN LUPA DATANG SINI YER!!! HEHEHE TERBAIK
Labels:
0 Responses