mek da ©™



Dear diary, 

Malam last kitorang cari makan kat Pasar Malam Kuah. Agak besar dan panjang jugak la deretan gerai-gerai kat Pasar Malam Kuah ni. Macam-macam hadoooo... MERIAH!


Pasar Malam Kuah ni pada setiap hari sabtu ye... ramai jugak peniaga Kelantan berniaga menu kelantan di sini.

Thai food pun banyak. 


Budak 2 beradik ni beli beg galas. 


Dalam banyak2 menu kat pasar malam, tak de satu pun yang berkenan di hati ini. kihkih. Bukan tak best ye, best jekkk cuma tekak kak mek rasa macam tak nak. Tak tau nak beli apa. Last-last masuk kedai makan oder masakan panas hahaha. Kedai makan ni berhampiran pasar malam ni jekk.. 



Badan dah penat. Need rest! 

Bersambung.........................


Pekan Kuah Night Market

AddressLencongan Putra 3, Kuah, 07000 Langkawi, Kedah




Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...