mek da ©™

Dear diary,

6/12/2019 (Jumaat)

Kira-kira jam 10.30 pagi kami sampai di Port Dickson. Jalan dekat-dekat je... amik angin tepi laut hehe.......

Destinasi pertama yang kami tuju ialah P.D. Ostrich Show Farm. Biasa la lawatan bersama kanak-kanak riang harus la melawat haiwan hahaha!





Sebelum masuk wajib bergambo ye anak-anak hikhik


kaunter bayaran tiket

Dewasa: RM15
Kanak-kanak: RM10


Taraaaa... amboi mak aku merah inai dijari :P




burung unta.... tingginya awak hehe


berani ke tak berani


lajunya lari


maa...


ladang burung unta ni sedikit berbau tapi  enjoyyyyy... dah namanya ladang ternakan kann


bergambo kenangan dengan cik puteri (nama burung unta tu kott)


love....................





hahhaa... seram jugak


masing-masing posing ye





rabbit pun ada.......... selain tu, kambing, ayam, keldai, unta, burung2 pun hadoooo




dah namanya mini petting zoo kan


nak cuba satay & telor dadar ostrich pun boleh


besorrr ann



nak cuba pijak pun boleh hehe... 


dah penat pusing kita cuci mata beli ole-ole........ fridge magnet & keychain



kenangan manis di sini........
sampai berjumpa lagi :P

Till then, @mek_cda





P.D. Ostrich Show Farm
AddressLot 1419, Jalan Perdana 4, Batu 9, 71050 Port Dickson, Negeri Sembilan
Hours
Open ⋅ Closes 6PM
Phone018-207 8682




Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...