mek da ©™

Dear diary,

Antara benda yang dikidnap dari Melaka & PD. Tak beli apapun kat PD benonya. Banyak memborong di Melaka kihkih.


mak kak mek borong kerepek & dodol

Sambal belacan tu sedap.. mee siput tu kasi kawan.

Dodol & wajik harus dibeli.

Cencalok & belacan dah tak masuk list sbb dah beli dulu.. tak abis2 lagi hahhahaha


Try ni... sedap




Benda wajib

Beli bape ketul je fridge magnet kat PD. Kat melaka wajib beli lagi walaupun dah berlambak fridge magnet dari Melaka kekekekke.


Dah lama nak terompah nyonya ni hahahhhaa


Sedap lahaiiii........ nyesal tak borong banyak2.


kopi mana kopiiii


Kompang Mek Zara




Baju kelawar kak mek hahhaahaaaaaaaaaaaaa!


Mek zara ngepauuu.. beli beg LOL. Tahun ni mmg dia penggila LOL hehe. Tu belum beg sekolah. 

Lupa pulak nak amik gambo tshirt yg dibeli kat Melaka. Tu pun ma beli kat cucu-cucunya. Hiksss.

Till then, @mek_cda











Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...