mek da ©™
dear diary, eh mkn pisang goreng pun masuk blog. huhu. bkn pe, kalo yg dok jb tu tahu lah kan. org ckp lar, pisang goreng mawar nih sedap. lain dr yg lain. mek yg dok jb dekat 6 thn nih pun br dpt rasa pisang goreng nih. tuh pun sbb member yg citer2. kalo tak.. tak tahu pun. biasa beli kt area kg melayu jek, tak pun taman suria or larkin. org ckp lah kan, pisang goreng nih lain dr yg lain. well, sdp... tapi xde la lain sgt dr yg lain. org kata lagi, kedai pisang goreng nih biasa dikunjungi oleh golongan artis, orang kenamaan dan para pemimpin. tempat nih pun pernah dipaparkan dlm paper utusan. selain pisang goreng, ade jugak kuih-muih dan nasi lemak utk dinikmati di sini. kalo tak beratur panjang tak sah! aha betul lar weh, masa mek pegi kena beratur la weh tp sib baik tak lama sbb mek beli RM5 jek. org sebelah kiri beli RM10. org sebelah kanan beli RM20. haahaa... byknya. so, mek yg oder RM5 nih dpt dulu. cukup lar tuh RM5. mkn 3 org. kalo nak beli sampai RM20 tuh mencekik namanya. bagi yg berkunjung ke jb sila lah merasai pisang goreng mawar nih. nak tahu kt mn? Galeri Mawar Jalan Sungai Chat Sri Gelam, 80100 Johor Bahru, Johor, Malaysia
Labels:
1 Response
  1. tak pernah lak aida dgr masa keje JB dulu. hmmmm... apa pun, pisang goreng is my feveret...