mek da ©™

* Gambar bantuan Pak cik Googles sbbnya aku malas nk snap.

Sebut jek Dangabay dan Steamboat Dataran, teringat lak nih rutin mingguanku sebelum wujudnya Haikal dalam hidup kami. Boleh dikatakan setiap hujung minggu mesti pekena steamboat lebih-lebih lagi kat Dataran MBJB. Ala...yang byk lori2 jual staemboat tuh.Hehe...aku mmg suka mkn steamboat. Sama naik ngan encik abang le. Tp yg aku perasan bila aku peknen, aku xsuka mkn benda nih. Mmg xleh mkn. Nk muntah! Hehe...sampai la smlm baru aku termengidam. Mmg dah lama benar la aku tak ke dataran mkn steamboat. Umur Haikal dah 8 bulan. Hmm...lama tuh...so smlm pi la mamam steamboat.


Hmm..tapi sebelum tuh pusing2 Dangabay dulu. Byk gak events kat sini. Pameran orkid dan Kelab Belia Permotoran. Eh ye idak ayat nih. Lantak le. Ngeh..ngeh...



Kat dataran nih bkn aje jual steamboat. Satay, rojak buah, rojak petis, mee rebus, soto, rojak asma, nasi lemak, cendol, air jelly pun ader. So meh la mkn2 kat sini. Hehehe.



Dulu masa peknen kan Haikal ader gak dtg sini semata-mata nk mkn rojak buah/petis. Sdpnya. Aku mkn rojak petis tuh mcm mkn nasi. Masa tuh steamboat mmg aku xsentuh. Mmg xleh mkn.


Labels:
Reactions: 
6 Responses
  1. aku kan masa mengandung nuha, muntah gila2 makan steambot sampai x berani nak makan dah pastu..lepas beranak baru makan balik..hahahaha


  2. ladyBEErd Says:

    erk, nk try gak steamboat kt c2...
    tp jauh le nk gi...
    huhuhu


  3. mamalieyna Says:

    ala nape takde gambo real.. baru layannn..hikhik..
    ada ee org jual steambot kt situ, akak g last 2 month tak perasan lak..(mmg tak g mkn pun..menginggah jln2 nek ketapi jer.. :)


  4. elis:ida pun masa peknen xleh mkn..loyaaa bangett


  5. wani: dtg la jb umah akuuuu


  6. kak lieyna: xamik gambar real..suami xspoting nati dia ckp xde kje...kahkahkah...mmg punnnn..