mek da ©™

Hmm...patutnya saya post entri nih dua minggu lps. Haikal dah masuk umur 8 bulan 10 hari pada hari ini. Berat terkini Haikal ialah 8.3 kg. Boleh dia melalak masa nk timbang kat klinik ari tuh. Xnak duduk atas penimbang. Hehehe. Haikal sekarang makin lasak. Dah xleh berenggang ngan saya. Kalo dia x tdo jgn harap saya dpt buat kje rumah dan bersenang lenang. Sbb itulah rumah saya sekarang umpama kapal pecah. Wakaka!


Tgk la kalo tak kontrol itulah kerjanya...



Abis tayar2 tuh nak dicabutnya. Pastu masuk mulut.



Inilah tempat kesukaannya.



Mcm dlm penjara. Selagi papa tak balik jgn harap mama bg kuar. Hahaha!


Jgn cuba merayu. Mama seorang yang garang.Huhu.....



Yeah...duduk diam2 dlm tuh. Jgn cuba nk kuar...



Mama kepoyoan cuba beraksi gak. Ahaksss..



...Bila mama menulis diari pada...4/8/2009
Labels:
9 Responses
  1. mmg budak baya2 mcm tu..lasak kemain..nnti dia dpt kaki lagi lasak..


  2. wah..dah nak sama berat ngan my nuha..my nuha 8.7 kg..hihihi


  3. mamalieyna Says:

    amboi2 kemain lasak haikal sekrang yer..haidar pun tunggu masa jer tu...
    *tu baju sudah tecik la mama, kasi la haikal baju baru mannyak2... :) ihiks..


  4. hanim:adusssss...penat den melayan karenahnya..huhu


  5. elis:hmm..nuha dh baper bln ek


  6. kaklina:tu la psl..baju tuh dh mcm pembarut nangka..hahhahaha...kalo nk thu....tu la bju pertama yg haikal pakai masa kt labor room...


  7. umihaikal Says:

    uiks..haikal buat ape kt wlker tu..wuwu..haikal yg kat umh tu pun lasak jugak..walo pun baru 5 bulan..hihi..


  8. ladyBEErd Says:

    ~ xpe la cik puan pinky...bleh la eksesais sket...hehehe... ~


  9. bhulat Says:

    sebijik muka maknya...comel