mek da ©™

Dear diary,

Taraaaa.... dapat juga ke sini, kedai yang dalam wishlist kak mek, Perhentian Kuih Kampong di Ujong Pasir Melaka.


Hantu kuih muih wajib ke sini sebab macam-macam kuih ada!


Rambang mata tengok kuih-muih tradisional sampai dah lupa nak makan nasi haha.. sama naik kak mek ngan maa kak mek memilih kuih. Sorang satu pinggan kuih hahhhaha..dahsyattt


Aduduuduu......


Pulut kuning dan rendang onzzz


Sedap-sedap je semuanya


Oder satu ketul pulut kuning dengan rendang ayam


Haikal dan husband makan nasi lemak


Zara makan roti canai


Kak mek dengan maa layan kuih haha



yang lawaknya my maa siap tapau lagi bawa balik kuih keria... sedap katanya

Korang kalo nak makan nasi dengan asam pedas pun ada.. Asam Pedas Pak Man yang femesss gitchuuu... 

Banyak lagi menu pilihan... goreng2, pau, popia basah, nasi ayam.. ehhh macam-macam lahh hiksss 


Happy tak maa?


Ada rezeki boleh repeat lagi...........

Patut maa beria-ria nak tapau lagi kuih keria ni... sedap rupanya. Antara HOT ITEM & laku keras di sini. Penah makan yg femes beratur panjang... tapi rasanya yang ni lagi ONZZZ. ehhhh ! Don't judge book by its cover ahaksss....

Till then,
@mek_cda


Perhentian Kueh Kampong
AddressLot 202, Ujong Pasir, 75050 Malacca
Hours
Open ⋅ Closes 6:30PM
Phone:
A user suggested this phone
012-557 3580


Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...