mek da ©™

Dear diary, haa tak abis lagi kisah cuti-cuti PD hikhik. Ini yang laki kak mek nak... memancing dari balkoni hotel. Hamekkk kooo...




Kemain gigih beli peralatan memancing dengan harapan dapat banyak ikan hahaha. Korang jangan tak tau yang dekat Lexis PD ni korang boleh enjoy memancing dari balkoni bilik ye. Kalo nasib korang baik dapat la banyak ikan dan juga ketam hikhik.




Tadaaa... happy bebudak ni nampak papa dia dapat ikan dan ketam.

Gigih juga beli perangkap ketam melalui seller online (FB) HAHA!

Pakai umpan roti gardenia jee.. ngeeee


Kumpul2 hasil tangkapan


Nampak je kecik ketam ni... ada isi ..  fresh lagii


Ikan apa ni lupa pulak haha.. isi lemak2 digoreng sedap ni


Ok yang ni perangkap ketam yang ditinggalkan oleh penginap sebelum nya.. kalo x silap. 






sambil-sambil tu posing jugak la hahhahahha





Waktu sesuai tangkap ketam kat sini ialah pada sebelah petang dan malam.



Sampai umah je terus kerjakan ikan dan ketam ni haha.

Goreng kunyit ajeee ikan tu. Ketam tu digoreng celup tepung bestari spicy. Sedap!!


Ok kami enjoy............

Till then, @mek_cda


Labels: ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...