mek da ©™


adoi lama xnaik bot weh. kihkih. masa blk kg aritu mek pi bersoping kat satu pekan kecil di selatan thai. mcm biasa la kalo blk kg xsah kalo xpi. hehe.

antara brg yg dibeli-5 bijik toto narita, t-shirt, blouse, mangga siam, minyak boxing, mainan haikal, beras siam dan ape lg ek. xhingat. haa periuk 6 bijik, kuali...emmm ape lg lupa lak. ee...tuh jek la citer pendek dari mek da yoo..
Labels: 3 comments |
Reactions: 
mek da ©™
gambo terbaru haikal. diambil masa on the way blk kg aritu. wah skema nya ayat mek. kihkih. gambo tak edit kooo...





xpuas blk kg 4 mlm jek. nak wat cam no dpt cuti jap je. hmmmmmmmmm...yg tak tahannya blk je dari bercuti haikal xmo duduk ngan ibu pengasuh. nangis melalak. mungkin angin bercuti lom hilang la tuuu..dh 3 hari melalak pagi2. hikhik.
Labels: 5 comments |
Reactions: 
mek da ©™
assalamualaikum

tak tahu nak mulakan mcm mn. sbb dh lama sgt xlayan blog. harap rakan blogger fhm dgn keadaan mek skang. hehe. mmg bz giler ngan kje. pastu blk umah penat sgt wooo..

skang ni mek berada kat kg halaman kelantan. syiokkkk.. bercuti walaupun cuti tak lama. ahad ni dijangka bertolak blk ke jb. jap jek la kt kg. tp xpe, janji leh jumpa ma abah. emmm...

plan percutian xde nak ke mn. cuma nk rehat puas2 bersama famili. kalo kuar pun pi soping barang2 yg nak dibawa pulang ke jb. rasa-rasanya akan bersoping ke satu pekan kecil di sempadan thai. ekekekek..well mcm biasa la kan. wajib !

mood utk bergambar pun belum ade lg nih. cam ne ek? pls help me

salam rindu,
mek da
Labels: 2 comments |
Reactions: