mek da ©™


Dear diary.. alhamdulillah pd 30.12.2013 yg lalu genaplah setahun umur zara. haihhh..dah setahun anak dara mek nih yerr... big girl now! hehe..

moga zara dipanjangkan umur dan jd anak yg solehah, baik budi pekerti, bijak  dan taat pd ibubapa juga penting pada suruhan yg SATU amin...

celebrate kecik2 jek kat kedai makan upin & ipin yg baru dibuka di jb. amik2 gambo je kt situ sbb nak potong kek budak kecik ni kelam kabut sikit haha.

so potong kek kat rumah je. tuh pun dia nak potong sendiri. x nak org pegang tangan dia. haihhh mek zara ni..hehe




happy dapat potong kek. excited gitu. dia punya ganas mcm nak potong kayu dgn kapak haha!


 fudge madness just from season, offer december RM55 biasanya RM62 ke 65 gitu la. 1 KG huhu


abg pun nk posing



bagi anak pengasuh sikit hehe... HAPPY BIRTHDAY SAYANG ZARA!!
0 Responses