mek da ©™

Date: 31.12.2015


Dear diary, request dari zara. Nak sambut bufday dengan kek frozen katanya. Pastu nak ajak kawan2 dan ibu pengasuh datang umah. Hehe.. maka mama prepare la majlis kecik2. Masak simple2. Kek papa yang order dari kawan dia. Comel tak kek tema frozen ni? hehe. 


Beli jajan sikit nak kasi kwn-kwn zara & haikal


Packing simple2 jek hee


Birthday banner pun simple kikiki..


Masak BBQ ayam dan beli satay daging. Goreng hotdog,  bihun singapore & sedikit dessert . Ok la utk kwn2 dia je. Tak jemput ramai orang pun hee


Zara dah genap 3 tahun. Moga zara dipanjangkan umur, murah rezeki, pandai belajar, jadi anak yang berguna, hormat orang tua, patuh perintah agama.. sihat-sihat aje.. alhamdulillah..aamin yra.


alaa..x nak senyum lak


Nih la ibu pengasuh zara


sebahagian kwn2 zara & haikal



yummeh, sedap kek ni



plan tahun dpn nak celebrate bufday haikal & zara serentak. kahkah sbb dah dekat2 kan. huhuhu
Labels:
Reactions: 
0 Responses