mek da ©™

Dear diary,

Pertama kali bersarapan di Pondok Santapan Larkin ni.. walaupun tak jauh dari rumah hahaha.

Sejujurnya, kak mek rambang mata melihat menu sarapan yang pelbagai.


Kak mek order antara yang famous kat sini.

1. Nasi Lemak (tiada dalam gambar sebab anak bujang xsabo nak makan)
2. Roti Arab dengan kari ayam
3. Laksa Johor
4. Lempeng Kelapa dengan kari ayam... nak makan dengan asam pedas pun boleh


Ada juga roti jala, goreng-goreng pun banyak pilihan, ubi kayu rebus pun ada
Ikutkan macam-macam lagi tekak ni nak makan tapi perut dah kata bye bye hahaha!


Semestinya teh tarik hehe...


Antara kuih-muih yang ada


Roti, kek, biskut


Pendek kata ko akan rasa nak oder semuanya hahhahaha





Okay nanti nak bawa ma abah bekpes sini lahhh hiksss.........

Till then, @mek_cda

Pondok Santapan Larkin
AddressJalan Puyuh, Larkin Jaya, 80350 Johor Bahru, Johor
Hours
Closed ⋅ Opens 7AM Mon

Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...