mek da ©™
Perkembangan Haikal yg boleh aku nampak sejak dua menjak nih ialah dia dh pandai angkat tangan say babai gitu. Eeee..gelihati aku nengok. Bila aku dokong dia...aku buat2 pegi ke pintu umah...buat2 nk kuar, sure dia angkat tangan kononnya nk ucap bye bye. Masa tuh aku rasa nk ketawa sgt2. Kalo boleh sampai terguling-guling ketawa. Pastu kan...pagi2 masa aku hantar dia kt umah pengasuh...bila aku angkat tangan say babai jek dia dh melambai2 gitu. Eyy sukanya aku tgk. Hihi. Cyg anak mama.

Hmm..jgn tak tau. Dia dh pandai mengikut aku. Nangis2 kalo x amik.
Lalala...:)






...bila mama menulis diari pada .....10/06/2009
Labels:
4 Responses
  1. salam da..

    anak mama dh makin besar.. dh pandai itu ini.. tentu da x sabar2 nak tgu dia besarkan?

    keje da ok? kak t baru sihat drpd skt mata.. baru hari ni dtg singgah jenguk da..

    tq sudi singgah ke blog kak t ye!!


  2. myle@my Says:

    Wawahhh...
    da pandai giteww...
    bese la tu kan bakal menantu ai...
    wakakaka...
    ;D


  3. sama lah ngan nuha..hihihi..skag berchenta depan pintu umah pengasuh dulu sebab dier pegang kiter kuat2 x nak lepas sebab nak ngikut :(


  4. niza Says:

    sonok kn bile kite nmpk perkembangan anak2 nih...