mek da ©™
Mungkin selama ini cerita seram mesti mempunyai hantu yang rambut panjang mengurai dan jalan mengengsot-ngengsot di lantai, namun ceritaku kali nih bukan mengenai hantu mengengsot sebenarnya weh.Hihihi. Ekceli utk sodapkan tajuk ceritaku jek. Huhu..Hmm..Haikal skang lom boleh merangkak...cuma dia mengengsot laju sgt. Sekejap ke sana. Sekejap ke sinun.Hikhik. Bagus gak la...leh la aku buat kje umah. X la dia merengek sgt sbb dia dh pandai bwk diri dgn mainan2 nya itu hikhik. Dlm pada itu(ayat Buletin Utama)..Haikal cuba utk merangkak...tp masih lom berjaya. Usaha tangga kejayaan ye cyg. Cuba lg pasti sukses.



Haikal dan Pink Panther mama punya.Haha.
Labels:
5 Responses
  1. sampai skang anak aku x merangkak..rasanya dier dah skip step tu..hihihi sebab dah bleh duduk sendirik :P


  2. bhulat Says:

    comel sgt masa time ni kan...esok dah pandai berjalan...adoilar... smua benda nak kena sorok/letak tinggi2... nak masuk mulut je nanti..


  3. Haikal pasti boleh! Go Haikal Go Haikal..


  4. ctlinda Says:

    ntah2 Adam xnk merangkak kot..nk terus jln..cam Irfan sampai la ni pun xmrangkak2 hihi2..


  5. myle@my Says:

    yeayy...
    bakal menantu ibu da besaa la tu..
    hikhik...
    bakal besan...
    kasik makan itu beby bnyk2...
    bia cpt2 besa nanti..
    ekekeke..
    =P