mek da ©™
alkiseh sebenarnya dh lama nk citer psl bdk sorang ni. skang ni jgk dh pandai ckp sdp tu sdp ni nak nak bila tgk iklan aiskrim ke hape. kalo pegi kedai lak tambah2 kalo lalu kat kedai kek mesti terus g kat cermin kaca pat simpan kek tu pastu ckp sdp sdp. haha. sweet tol.


donut nih utk dia sbb masa lalu tepi kedai tuh dia ckp sdp sdp. haha. ckp jek sdp, bila dpt bknnya nk mkn pun. susu jgk dia layannnzz...
Labels:
4 Responses
  1. hahaha..last2 mak die jugak yang kene habiskan=p


  2. mamalieyna Says:

    ohhho..mesti comel sgt..sume benda makan nmpk sedap ye haikal..hikhik..adik ayep..asal nmpak mknan je..mulut tak henti..nyum2x..=P


  3. Fieza79 Says:

    sume menda nmpk sedap ehh...haikal acah je tu mek da nk soh mek da berbelanja lebey..! hikk


  4. dh pandai bercakap eh? teruja kak t mendgrnya..

    da apa kabar? miss u so much!!