mek da ©™


kelakarnya mukaaaa.. huhu



tanpa segan silunya, mek ingin menyebarkan gambo zmn sekolah rendah dulu. sgt la mendung di kala itu. skang pun sama. hakhak. gambo ni masa mek darjah enam kat sekolah kebangsaan pasir pekan, kelantan. kelakar tak weiii... dah tau kan mana satu mek? poyo dan sgt lah kontrol ayu. hahaha. eiiiiiii.... zmn bolot nih.

bestnya time ni... kayuh basikal tuh g sekolah. hakhak. pastu time ade melodi siap ponteng g bilik tv semata-mata excited nk tgk melodi. ye la..time tu gila artis kan. skang tak tgk pun xpe. xde makna. huhu.
Labels:
Reactions: 
5 Responses
  1. hehehe..zaman bolok..husband farah xpernah tengok pic zaman bolok, tibe2 sejak ade fb ni dia tengok. benci betul.hahahahaha


  2. Fieza79 Says:

    zaman bolok..kelakar je bunyi...
    yg mana satu eh...
    sgt tak suka akan zaman iteww...ai sgt tdk menarik..hehee


  3. mamalieyna Says:

    hikhik..comel ja! bolok? ish pelik ja bunyinye..hehe..

    ala tetiba k.eina pun teringat zaman kegemilangan ituw..^_^


  4. MAMASYAZA Says:

    memang sronok dpt tengok gambar lama, kenangan mengusik jiwa le kiranya.
    akak ingat zaman akak belajar dulu, ada sowang kwan tu bwk tv kecik ke asrama, gara2 nak tengok melodi. pantang hari ahad je, sanggup beli makanan siap2 gara2 nak tengok melodi. sekrg ni nak tengok melodi ke nak tgk citer kartun, berebut ngan anak2...hehehe


  5. ladyBEErd Says:

    hahahahahaha....
    wes, tue cikgi f00 kan...ngeeee