mek da ©™
wah... dah seminggu kite berpuasa ek. jap jek. yg penting dah xlama nak balik kampung. hehe.

ok refer to entri smlm pasal akok kedut tuh. ekceli mek saje tambah2 nama akok 'kedut' kat belakang. maksudnya kalo akok tuh berkedut itulah akok yg betul2 menjadi dan sedap. hehe. abaikan jek la. huhu.

ari ni nak tempek gambo masak2 ahad aritu. ekceli ahad aritu mek tak masak ape2 lauk pun. cuma buat sedikit kuih untuk berbuka.


sira pisang. kalo kt kg ma mmg suka buat sira pisang. xsah kalo xbuat. korang suka tak sira pisang? hehe


then buat puding jagung. semestinya kegemaran mek. i like okihhhh...tapau sikit utk member opis dan bagi sikit kat jiran sebelah. hukhuk.


kuih ahad kami nih jek. huhu....


goreng sayur campur jek aritu. letak lada benggala plus udang.


pastu beli ayam percik kat bazar smart (keciwa dgn rasanya)...huhu...kalo nak mkn ayam percik kena pegi kat gerai klate. cari yg kuih putih tuh. tak pun buat sendiri. alkisah mek sgt la malas utk membakar ayam. hakhak.

alhamdulillah kenyang...erkkkk...
Labels:
Reactions: 
9 Responses
  1. MAMASYAZA Says:

    terliur nengok semua menu tu


  2. Fieza79 Says:

    bestnya masakan..rajen mek da..
    sira pisang tu mcm mana mkn nya ehh..? nyebok je tanya..


  3. norihan Says:

    sedaptu puding jagung ngan sira pisang...gambar sira pisang mek tak letak pun...


  4. norihan Says:

    la baru ternampak sira pisangnya...hehe..nyum..myum...


  5. wehh sedaknya da weh...tak sabar nak blk kg!!!!!


  6. huhuhu..menu semua best..haha..memang..bakar ayam lah yang paling mals sebenarnya kalo nak buat percik. hehe


  7. mamalieyna Says:

    baru nk puji tang ayam bakar tu..skali beli daaa..ekeke..

    pepun syabas, byk gk mek memasak ni ari ahad..akak buat soto je ^_^


  8. sira pisang.. best!!

    ayam percik tu pong. best!!

    semuala best!!

    da pun rajen masak apa? cik abe makin saye lagu ni... :-)


  9. ladyBEErd Says:

    i loikeeee puding jagung....nnt raye wat taw...nk tapau..ngeeeee