mek da ©™
hmm, nampaknya tak ramai kuarkan entri arini. maklum ramai yg bercoti sempena nuzul Quran kot. ataupun ramai yg kuar berbelanja maklum la raya dah dekat. huhu.

persiapan mek ala kadar jek. ade byk benda lagi kena beli woi. ekceli, baju-baju haikal dh lama beli. beli sikit2 kumpul sampai raya. hakhak. maklum bln 6 aritu byk sales kan.

baju /tudung /kasut raya mek
beli yang ready made jek. baru beli satu pasang. ingat nak cari satu lagi cukup leee. tudung ade beli satu yg baru tp cam xkena lak ngan baju. kena cari lain. huhu.
kasut lom lagi. last minute jek la kasut tuhhh...

baju raya encik suami
dia dah beli baju melayu. ekceli thn ni dia yg pilih kaler tema. huhu. lain2 lom lagi sbb dia biasa beli baju last minute. hakhak.

baju raya haikal
baju melayu encik suami dah belikan dia sama warna. hmm..lain2 dah. baju byk pasang la jgk. maklum budak2 kan. hmmmm..cuma songkok lum lagi. songkok thn lps dah xmuat. kepala semakin membesar. hakhak. sanpim pakai yg tahun lepas jekkk..huhu

kuih-muih
belum, langsung tak beli ape2 lg. nati la ade masa lagi.

duit raya utk bdk2
lom tukar lagih. haha. tp dh ade org nak tlg g tukarkan. huhu.

ape lg ekk..nati ar snap2. x besh cite xde gambo hehe.
Labels:
Reactions: 
3 Responses
  1. MAMASYAZA Says:

    akak pun belum beli baju kurung n baju melayu utk semua
    kuih muih pun beli ckit2 aje


  2. huhu..sekarang ni susah benor nak g turkar kat bank. husband dah 2 kali g bank


  3. kak t cuma belikan baju anak2 saja.. yg lain belum lagi.. sempat ke lagi ye? hehe..