mek da ©™
dear diary, tahun nih kami meraikan raya haji di johor jek. tak balik kampung pun. sadis jugak larrr sbb xdpt merasa daging korban uhuk3. kat bandar jb nih xde org nak kasi so kena la beli kat pasar larkin hahaha..ayat kesian!! dua tahun lepas masa beraya kat jb ade jugak dpt kupon suh amik daging tapi tahun nih xde pun xpe lerrr may be ade lg yg lebih memerlukan cewahhhh :P baju raya haji kami adalah bersamaan dgn baju raya puasa. tema warna warni haaha keelasss gitu kan. tahun nih catat sejarah mek x masak ape pun utk raya haji lagi keelasss ko mek hehe. konon nk buat rendang lah, nasi kerabu lah, nasi berlauk ayam gulai lah... last last beli satay je hahaha..penat wooo..x larat campur malas. huhu. pagi raya kami berjalan ke rumah pengasuh haikal jap, pastu ke rumah member incik suami kat taman gembira then pegi lepak umah cousin kat taman johor jaya. 3 bijik rumah tuh jek mek pegi keelasss ko mek haha. emm padahal ramai lg kazen kt jb nih tapi xpegi pun umah dorang...pegi yg kat johor jaya tuh jek. penat pulak nak berjalan byk rumah. alasan! petangnya, mek ke carrefour utk melenguhkan kaki. kata penat, tapi kalo ke pasaraya mana ade penat. ok ok je :P misi utama nak mencari anggur hijau. dah lama x mkn anggur hijau. biasa dok beli yg itam2 pepel tuh jek. but kali nih mengidam yg ijau2 tuh. ok abis citer. bye.
Labels: ,
1 Response
  1. mamalieyna Says:

    salam aidiladha!

    ok dah tu, dpt beraya jugak..hehe~

    bila ni ebrsalin mek da..tak sabar plak nk tgk adik heqal..