mek da ©™
dear diary, alkesah smlm amik leave sbb nak g submit ngan bayar yuran pendaftaran tadika utk abg haikal. huhu. 5 tahun br hantar school k. tapi bulan depan br cukup 4 tahun umurnya. maklum lar lahir ujung tahun. baby dlm perut nih lagi la.. ujung bulan 12 tuuu.. :) ok continue blk psl register tuh. ekceli dh lama risik2 tadika nih. tak cari tadika lain pun sbb yg nih la paling dekat ngan rumah dan tempat keje. nak kata dekat sgt tak jugak larrr.. bayaran pendahuluan adalah sebanyak RM1000 termasuk nursery.. kalo x nak nursery byr RM750 jek. haikal kena duk sampai petang sbb tengahari xde org amik dia. emm.. bayaran bulanan pulak sebanyak RM350. botak jugak lah kepala.. mcm daftar U gitu hikhik. tak pe lah berkorban demi anak cewaaahh... antara subjek yg dia blaja ialah BM, BI, Maths, Science, Bahasa Cina, Pendidikan Islam dan Komputer, Muqaddam blaja sebelah petang masa nursery tuh... tuisyen jugak ade sebelah petang... gitu lah kesahnya. harap2 haikal dpt mengikuti pelajaran dgn baik. insya Allah. tapi sygnya..disebabkan haikal akan mengikut mek berpantang di kg bulan 12 nanti, maka haikal juga akan bercuti 2 bulan. pulak tuh baru nak masuk tadika. pikir punya pikir, Insya Allah kt kg nati haikal akan menumpang sekejap tadika yg dekat2 umah tok ma kt kg. xkan nak dok saje kan... huhu. ape2 pun harap semuanya berjalan dgn lancar. amin.permudahkanlah.
tadika mutiara keemasan, jln stulang taman suria jb
form siap dihantar, padahal dh lama amik form nih... smlm br submit hee..
gambar passport pertama haikal, masam jek muka.. takut nk senyum mn tau kot2 kamera meletup hihihi
Labels: ,
0 Responses