mek da ©™

Dear diary... meeraland, playground dlm building yg boleh dikatakan ok jugak la untuk bawa budak2 main. Kalo xde nak pegi mana2 hari minggu tu leh la bawa dorang ke sini yek.. hihi. Best sangat2! Happy jek dorang main. Indoor playground ni terletak di dalam pasaraya Tesco Extra Plentong,Johor Bahru. Sambil2 pegi shooping tu boleh la bawa anak2 main kat sini. Tiket masuk hanya Rm10 seorang, boleh main selama 2 jam. Untuk penjaga Rm1. Ok la kan.. kat dalam ni juga ada disediakan cafe untuk makan-makan.. mana la tau kot sambil menunggu anak tu leh la lepak2 makan sini hehehe... tempat pun luas..... makin kembang la sayap budak2 ni berlari ke sana ke mari. Xpe la janji dorang happy kan!

Labels:
Reactions: 
0 Responses