mek da ©™


Dear diary,

Kak mek nak rekemenkan salah satu best baker di JB semestinya Bellytreatsjb! Berduyun-duyun adik kakok abang-abang ke cafe ni sejak viral beberapa bulan lepas. Tapi cafe ni memang best laa dari segi rasa kek dan segala dessert memang sedap!!!



Mengiurkan tak? ahakss RM5 sebiji


Yang benonya kami kuar kopi-kopi ni haa sempena meraikan bufday akak opis ehekk


kek dah banyak abis... semua nampak sedap kan


paling win tauhu berlauk ni. sedap weiii... moist sangat. RM13 per pack


kek onde onde.. selera mak mak.. memang kena dgn tekak weolsss.. RM15 per slice


kak mek minum fruit passion tea.. hot hokkeyy


kebetulan akak opis terserempak dgn kwn lama kat blkg tu... riuh la cafe


happy birthday kak dila


waffle eskrim... manis lite lite jee




korang kalo nak tempah kek ke kopi-kopi ke tak rugi datang sini sbb mmg best! lunch hour mmg ramai orang tapi ok ok laaa... 






sempat lagi wefie ahakss... 

Till then, mekda.


BELLYTREATSJB

No 16, Jalan Dataran Larkin 5, 80350 Johor Bahru

11am-6pm (Tues-Thurs)

12pm-6pm (Fri,Sat,Sun)


Labels: , , ,
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...