mek da ©™

Dear diary,

Haha... kak mek kalo masuk kilang apollo ni mesti akan bawa saka join sekali. Terus kuar tanduk... kalo boleh semua nak beli. Niat nak beli 30 hinggit je tapi?

HAHAHA!



Nak kata makan sgt jajan ni takk jugak. Suka kek coklat tu je. Pastu wafer yg plastik biru. Yang lain semuanya napsuuuuu kahkahahahhahhaha....


Yang benonya beli jajan2 ni masa nak balik kampung raya aritu. Kononnya boleh la buat buah tangan untuk sedara2 kat kg. Apollo je hakakkk kasi... jgn nak banyak bunyi ok haha. Ok la tu dari dtg umah orang bawa tangan kosong wakakkakkakkakaka!


Total semua ni dlm 120 ke 130 gitu lahhh... ok ke tak ok?



Korang kalo nak jajan-jajan untuk kenduri bagai boleh la pegi ke kedai appolo larkin ni... hohoho

Till then, mekda.

Apollo Food Industries

Address70, Jalan Langkasuka, Kawasan Perindustrian Larkin, 80350 Johor Bahru, Johor
Hours
Open ⋅ Closes 5PM

Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...