mek da ©™

Dear diary, alamak... baru nak apdet citer raya aji ke woi ish ish ish haha.. dah nak raya keling dohhhhh :p

Maaf la ko ambo deh.. xdan nok apdet la wehhh.. bz memanjang.. ayat pun dah rojak. Semenjak dua tiga menjak ni pelbagai dugaan menimpa mek.. sob sob bertabahlah wahai mek. Sejak balik raya aji aritu macam-macam berlaku... sabo je lah

Setiap tahun, cuti raya aji wajib balik kampung.. masa mula2 kawin ade jugak ngelattt tak balik. Bila dah ada anak ... asal cuti je nak balik... raya aji kat kelantan kan meriah.. rugi la tak balik an an an kuikui


Alhamdulillah setiap tahun ade je ahli keluarga yang buat korban. Tahun ni giliran mek buat korban. 


Menu pagi raya... nasi dagang by mum..order delivery roti jala & carrot / swiss roll cake


Selfie ngan abam belakang tu ngeeeeee


haha...sempat lagi


adik & ma


tgh tunggu turn nak disembelih... :P


lepak borak2 bawah pokok..lama bebenor turn kali nih ngeh ngeh



sabo je encik lembu... 


jual beli..........


ma pun dah ngantuk tu..........


Alhamdulillah.....


akhirnya selesai ...........


dapat lah daging utk diagihkan..


encik suami & adik ipar kerjakan kepala lembu nehh..sape nak gigi?


fresh... 

Thank you ALLAH..... rezeki tahun ni buat korban.


till then.......... mekda

Labels:
Reactions: 
0 Responses