mek da ©™

Dear diary,

Lokasi: ADS Corners, Kebun Teh Johor Bahru. Before this, kak mek pernah review kedai ni ADS CORNERS KEBUN TEH

Ape menu best kat sini?
  • Nasi Kak wok
  • Nasi Kerabu - Sedap weyyyy!!!
  • Teh Tarik Madu Kow
  • Teh Hijau 
  • Teh Ais Cincau
  • Bingsoo Melon
  • Bingsoo Tembikai
Kiranya kali ni repeat lagi la makan kat sini. Huwaaa.. sedap sangat ayam goreng kak wok di sini guys!! Rugi tak cuba. Hikhik... tapi kena sabar sikit la hokkehhh.. beratur panjang maaa huhu... full house!


Jika korang rindukan teh tarik madu pok mat kat kelantan nuhhhh, haa boleh la datang sini ok. Teh hijau & bandung buih buih pun hadooo... mabelos uolss. Tak manis sangat pada tekak kak mek. Just nice! #sedapwey


Bukan setakat teh tarik madu je kaww.. air sirap dia pun rasa sedap gilerrr hahahhahhah... 5 bintang punya review nih kahkahkah. Kalo korang tak datang lagi tak tahu larr kuikui. 

Set nasi kak wok + air sirap = RM6

Murah kan? patut la full house.

Jika nasi lebih RM7.50/SET

Teh tarik madu kaw = RM 3.50



Gandingan yang mantoppp top top top, nasi kak wok plus teh tarik madu kawww... huhh, pengsan ngee :P


Tak lupa juga, nasi kerabu dia perghhhh memang AAA++ lah.... sedakkkk adik kakok weyy



ADS CORNER 
Restaurant
Addressno 44, Jalan Kebun Teh 1, perdagangan kebun teh, 80250 Johor Bahru, Johor



Jangan lupa try! Boleh dikategorikan sebagai nasi kak wok padu setakat ni di JB hokkeh. Peace yawww...

Till then,
Mek da


Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...