mek da ©™

(kredit gambar: IG@nasikakwookperling)

Dear diary, wah nampaknya nasi kegemaran kak mek ni tengah trending di JB sekarang ni.
Nasi kak wok! emm dap erghh :p

Kalo kat Kelantan dah tak heran dah nasi nih kan kuikui... 

Sebelum ni kak mek penah review nasi kak wok di JB:-
  • Nasi Kak Wok, Mek Singgang Kg Melayu
  • Nasi Kak Wok ADS Corner, Kebun Teh

Dua-dua tempat ni pun memang WIN!

...... dan ini ade satu lagi kedai baru bukak di JB. Terletak di Taman Perling dengan  menu utama ialah Nasi Kak Wok dan teh tarik madu. Terdapat juga pelbagai menu Kelantan di sini antaranya nasi gulai ikan kering, nasi berlauk ikan tongkol (gulai kuning), air mangga susu, laksam, colek pauh dan kuih muih kelantan. Bunyi macam best kan!!





OK gambar2 bawah ni kak mek amik melalui IG @nasikakwookperling


uihhh dap nyerrr



meleleh..... padu!




21/1/2018......... kak mek ke sini memburu nasi kak wook perling pulakkk cewahh haha.......


waa.. klasik almari tuu...i loikeee... kedai bertemakan kopitiam klasik



kak mek oder:-

nasi kak wook
air mangga susu
laksam
kuih cek mek molek



member-member opis makan nasi kerabu & teh beng madu



tuan tanah :P

sekadar review: harap dapat improve teh beng madu & ayam goreng.......... caiyok2! apepun best! 


Nak tau kat mana? boleh rujuk alamat di bawah:-

Dibuka setiap hari kecuali Isnin
Waktu operasi: 10.30 pagi hingga 5 petang

Till then, mekda.

* Dengar-dengar nasi kak wok di Pasir Gudang pun boleh tahan sedapnya. Kak mek lom cuba!

Labels:
Reactions: 
1 Response
  1. - dieyana - Says:

    sedap mekkk! kite pun berehi Nasik k.wook ni. kat kl pun dh bnyk Nasik k.wook...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...