mek da ©™

Slm kwn2. Pagi td saya telah menerima satu bungkusan hadiah daripada kawan lama saya iaitu Emy. Maklumat lanjut mengenai Emy sila klik byk2 kat blog dia. Hehehe. Mi promote mi..Hehehe..Tenkiu Emy. Sila bagi bonus lagi.



Aper ader kat dalam tuh? Hehe...oh gelang berubat rupanya. Sorry mi kunamakannya gelang berubat.Kehkeh.. Pernah satu masa saya menceritakan kepada Emy yang saya diserang migrain. Tetiba Emy ckp nak hantar satu obat. Haaaaaa..nih la rupa obatnya.

Gelang batu berobat.Yang nih jenis Amethyst.Hihi.. Mengikut maklumat yg saya dpt daripada Emy...jika saya memakai gelang nih...Insya Allah penyakit tuh akan ok cikit.Berkhasiat gitu.Betul ke tidak kita serah pd Tuhan jek. Tawakal jek mi ye...haaaa katanya lg leh ilangkan insomnia, mengawal emosi dan tekanan..relaxs, mempengaruhi aktiviti otak kanan, lebih tumpuan dlm kerja (maklum la aku nih suka mengulorr..insaf aku mi)..........


Baiklah. Untuk maklumat lanjut korang singgah la blog batu Emy nih. Tadaaaaa! Yang aku tau Emy nih suka kumpul batu sebagai aksesori. Mcm2 batu ader. Batu bata...batu belah batu bertangkup, batu sungai, mcm2 batu lah. Hahaha.Ampun mi. Nama ko naik mi. Hahaha!


...Bila mama menulis diari pada...1/7/2009
Labels:
4 Responses
  1. iedaLUVsham Says:

    bestnyer dia dapat hadiah =)


  2. mamalieyna Says:

    ye ke..nk gk la satu..
    nk suh mmber ksi adiah gk kt akak bleh..ihiks..


  3. pernah dgr jugak pasal gelang berubat nie..takpe lah boleh cubekan, mana tau ok sket migrain lepas nie


  4. myle@my Says:

    hheehe...
    sile laa link blog kite...
    wakakaka...

    eda...
    laaa...
    tempek kat sini gak kew...
    hihiiii...
    sogan mak..
    cececeee...dandannn tu...
    ;D