mek da ©™

Hmm..bln nih mama kasi Haikal dok dlm walker. So makin laju la dia ke sana ke mari. Kejap ikut mama ke dapur...kejap ke bilik tidur...nk pi toilet pun dia ikut. Mmg xleh dok diam.


Walker nih papa yang belikan. Beli yang simple jek. Lg pun jap jek dia dok kt walker tuh. Nih pun dh nak panjat2. Hihi.


Okay nih lak baju2 untuk dak ucuk. Mama ingat beli baju nih untuk di pakai raya nati.
Beli sikit2 dulu. Suar pun belum beli lg. Baju melayu haikal dah pun ditempah. Nenek dia yg uruskan. Hehe.....


From Puppy Winks, Anakku and Baby Pooh.


Nih plak buku pertama Haikal. Mari mengenal buah dan sayur-sayuran. Hihi. Ekceli Suh Haikal belajar tilik2 jek dulu buku nih. Tgk2 bukan pandai baca pun lagi. Keh..keh..dia gigit ader lah. Ingat nak beli yg jenis laminated tuh...ntah2 tetiba g amik yg nih.


Aper ader kat dalam?


Haikal pura-pura membaca. Dia takut kalo2 mama tarik balik hadiah dia. Hihi. Sila abaikan bedak yg bertompok kat dahi tuh.....hahaha.Itu tandanya baru mandi.


Huh sampai kecur air liur Haikal tgk buah2 tuh.



...Bila mama menulis diari pada... 6/7/2009
Labels:
Reactions: 
10 Responses
  1. ladyBEErd Says:

    ~ mcm real je buah tu...smpai terliur haikal...ekekekeke...bgs btol mama haikal nie, dh blikan buku utk haikal....~


  2. mamalieyna Says:

    alala..chomelnyer haikal baca buku, khusyuk nampakkk..

    haikal 7 bln baru letak walker ek.. akak ni..haidar baru 3bln setengah dok gagah letak dah...hahaha...bleh ke ha...?
    senang nk wat keje la..


  3. myle@my Says:

    olloloo...menantu ibu...
    erkk!!!hihii
    comel jew haikal bace buku....
    hehee..
    ;D


  4. ladybeerd:suka tgk haikal pegang buku beb..buah betol tuh


  5. mamalieyna: masa dia 3 bln ida xberani lg nk letak dlm walker..takut sakit pinggang dia..eeeeee...ekceli masa 5 bln dh leh letak tp masuk 7 bln br kasi sbb skang dia dh blaja nk berdiri


  6. emy: yer la besan hoii..comel kan..hikhik


  7. wa...banyaknya adiah utk haikal...dah beli awal2 dah baju raye yer...haah walker ni guna kejap jer..kang kalu dia dah tau bosan, xdenye nak dia duk kat walker...


  8. sonok nengok dier baca buku tu..nuha nyer walker dah tak guna :( nyesal lak beli :P


  9. hanim:tu la bila dia bosan memekak jek suh angkat..xnak dia duduk lama-lama..beli awl2 bju raya..senang sikit nati kalo ader bajet tambah lg..eeeee


  10. elis: nuha dh xnak duduk ek..ee gaya membaca la tuh kunun...