mek da ©™
fuhh! mamalieyna telah menyelongkar henbagku. mari kite terjah. hakhak.


inilah antara henbag yg selalu mek bawa ke sana ke sinun. ekceli mek lagi suka beg size besar sbb dlmnya leh isi mcm2. tak selalu jg bw henbeg nih ke opis sbb ade henbag yg lagi besar gajah sesuai di bawa ke tempat kje. maklum la, leh sumbat mcm2. hehe. ape pun layan ajek la ape yg ade kat dalam. biasa2 aje. itu yg ade hari ni la.



antara isinya:

1. dompet...tgh kering. hakhak
2. beg pelbagai guna. leh letak make up (ade ke make up?) haha, pastu kdg2 letak duit ngan henpon kalo mls nk bw henbag.
3. earphone. jarang guna pom.
4. bedak muka ... semestinya miyami. huhu.
5. beg untuk simpan henpon (henpon baru...ceh poyo)
6. pas masuk opis. scan jgn tak scan.
7. gincu cik kiah. avon yg murah jek. hahaha.
8. memory card reader. pink kaler ok.
9. pen drive
10.bedak muka lagi... mustika ratu, pakai jgk.
11.pen mana tahu kalo2 peminat nk suh sign autograph...sengal.
12. kunci2 segala bagai.

ok, yg xde dalam gambar adalah benda paling penting...henpon sbb henpon tgh guna utk snap gambar nih. haha sengal dan kesian sbb xde camera kan kan. pastu bluetooth usb sbb time snap2 tu ade org pinjam. pastu charger talipon tertinggal lak. hmmm...tu jek yg ade dlm beg hari ini ok.

sape nk buat tag ni, silakan.
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. mamalieyna Says:

    ni ambk gambo resmikan hp baru ke..weeeii..tn punya beg tu len kali enterprame la skali..hikhik..bkn selalu pong! :p

    k, tQ jwb tag ngn pantas..ahkak ni jgk, suka tangguh2x.hukhuk..


  2. hu..hu..lupa plak kiter pun tak jawab lagik tag ni...


  3. Fieza79 Says:

    wahh segala bagai da lam tu..paper pon wanita kt malaysia sm taste jer kan...


  4. hehehe..hp baghu..nak buat tapi hbag xde pape. walet ngan hpon jer..camno?

    huhu