mek da ©™
baru jek call ma abah kat kg bertanya khabar. ekceli tiap hari mek call. tp hari nih pagi-pagi lagi call.

sangat xsenang hati. sbb pernah ade pengalaman. korang, td mlm kan mek bermimpi gigi geraham mek yg sebelah bawah patah tau. yg belah kiri. gigi tuh selalu sakit. tut2 tercabut. walaupun itu hanya mimpi, mek sgt xsenang hati. serius.

bkn pe, pernah dulu... mek mimpi gigi patah. tut2 2 minggu lps tu, pak sedara mek meninggal. masa mimpi tuh, mek xtau ape2. xpikir pun. lps pak sedara meninggal tuh br terpikir.

tp penah satu kali lagi bermimpi gigi patah. alhamdulillah, xde ape perkara buruk berlaku. dan....... td mlm.... mimpi gigi patah lagi. sgt tensen plsss. korang ader pengalaman tak? boleh percaya ke? mengikut tafsiran mimpi, maksudnya ade kaum keluarga terdekat kite akan mendapat kemalangan atau kematian. Ya Tuhan, kuatkan lah aku untuk menghadapi semua ni sekiranya jawapannya YA. NAUZUBILLAH MIN ZALIK.
Labels:
Reactions: 
12 Responses
  1. pernah jugak dengar..sbb mak saya selalu dapat mimpi mcm 2..pas2 x lama ade je org meninggal..nauzubillah la


  2. mamalieyna Says:

    kebetulan yg org selalu samakan ia! hehe.. faham ke..? :p..buat2 la faham ye..

    tp tu la mek da, stp kali kak eina bermimpi gigi patah, mmg pasti ada sanak saudara yg meninggal kt kampung..mmg tak sedap hati bila mimpi camtu..huhu..kebetulan...!


  3. Siti Says:

    papa pernah ada pengalaman ni..dia mipi gigi patah gak..terus dia kol family dia & suruh gak siti col family siti. just to ensure that diorg semer ok. Alhamdulillah, takde apa2..


  4. mekda, insyallah tak de ape2...ieda penah mimpi 8batang gigi patah dan berdarah2 dlm masa yang sama. Runsing memang runsing...hati dup dap dup dap, alhamdulillah...sampai skang takde ape2.. :)


  5. pernah jugak dengar pasal tuh.. tapi x berani nak cakap leh caya ke x..:)


  6. shahida® Says:

    sarah, penah terjd.. sgt2 tensen bila pikir


  7. shahida® Says:

    kak ina, majoriti cam ni kan..risaunya


  8. shahida® Says:

    siti, harap2 la


  9. shahida® Says:

    ieda, tq..lega sikit hati


  10. shahida® Says:

    nafira, hnya tuhan yg tau


  11. huu..kalu mipi pelik2 takut key..


  12. shahida® Says:

    farah, betui laaaaaa