mek da ©™
belum sampai 3 bulan, akhirnya beskal haikal dah rosak. nak kata tak bermutu, kalo dia main elok2 ok je... nih tgk le... ke mana badan, kepala pun entah ke mana...nak gelak jek mek tgk. haha. padan muka, mama dah tak nak beli. main jek yg tuh. huhu.




itulah kesahnya, tak suspendo pom. hehe.
Labels:
6 Responses
  1. ladyBEErd Says:

    haikal : mama kejam!!mama kejam!! haikal nk beskal br jgk...


  2. myle@my Says:

    loh..engat gapodeo!!!
    sian haikal...eee
    ;P


  3. ganas ok! hahaha..dasyat ni kene beli yang besi dah kut..orang besar punye.=p


  4. purple_lav Says:

    SGT SASPENDO....hehehehe


  5. mamalieyna Says:

    woooo ganaznye abang haikal niee..!

    mama tu beli beskal kuda2, mmg tak kuat, haikal nak moto betul punya! baru tahan lasak sket! leh rempit sekali..haha..


  6. Fieza79 Says:

    ala besa la tu...lau tak cepat rosak alamat tutup la kilang basikal tu kan?...xpe beli je yang len...he2