mek da ©™

hmm, nampaknya semua dah sebuk tayang gambo raya ek. Jeles, semua baju korang cantik2. hehe. mek pun xnak ketinggalan... mcm mn nk mulakan citer ek. byk sgt gambo. so pilih2 jek la... haha. pagi raya tahun ni mek kat umah mak mentua dulu. dlm kol 12 tengahari baru gerak blk ke umah famili mek. perjalanan tak la jauh, dlm setengah jam gitu jek. tapi kalo jalan jem, hmm lu pikir la sendiri. hehe.

alkesah tahun ni kami bertemakan wane pepel. wane ini dipilih oleh encik suami. wah skemanya ayat. ok tak kaler nih? sakit tak mata korang? terang sgt ke? byk lak soklan. poyo.


tahun ni haikal sgt susah bergambo. sebuk main jek. maklum ramai geng. pastu yang geramnya xnak pakai baju, apalagi nak berposing. dulu masa kecik ok lg berposing, bila dah besar ni mak ai punya la susah. sampaikan mama dia badmood. hah sampai gitu sekali. mn tak badmoodnya,period di pagi raya. so, tahun ni puasa penuh satu bulan. yeahhh..xyah ganti pose. tapi period di hari raya sangat la xbest. haha...citer psl period la plak. lantak la kalo ade laki2 kat sana yg baca entri poyo ni. huhu.

family cousin...mek saje letak gamba diorang sbb tema pepel gaks. ahaks.


sejak turun temurun, nih la cameraman mek. kak yah dan abe har. dia yg selalu amik gambo raya kami. dio ni part time wedding photographer. thanks kak yah. gambar 2 kat atas tuh ok...yg lain2 mek snap sendiri. ;-p



gedik2 kat umah mentua...menu utama pagi tu satay dan nasi impit..mek buat puding koktail jek atas permintaan kak ipar. huhu

haikal xnak posing!!!


anak sedara..anak buah...




gedik santai lagi...


berlatarbelakangkan pokok pisang..huhu


aduh perutku kelihatan muncit..hehe


menu umah ma lak nasi dagang the best!

peace...! bersambung.............
Labels:
6 Responses
  1. norihan Says:

    wah...tema purple ye,bersilau orang yang menengok mek sekeluarga..mesti seronokkan,sebab kampung dekat aje ngan suami..hehe..


  2. Fieza79 Says:

    mmg besilau mata ni..pndang suma tmpat dh jadik kaler pepel ni..hehee

    mek da..gamba yg first tu lawa sgt...menarik sgt2...cunn sgt2..!


  3. mummy_ayu Says:

    cantik la purple...seronoknye leh raya 2 2 umah sbb dekat jer..


  4. suka tgk gmbr kawin da.. i like pepel!!


  5. MAMASYAZA Says:

    amboi berseri seri mekda raya kali ni
    tapi mmg betulla, ramai yg pilik kaler pepel utk raya tahun ni


  6. mamalieyna Says:

    sowwwi lmbt terjah n3 ni..huhu..

    waaah kaler terang noo..pepelnye..hehe...ceria! ^_^

    bestla dpt raya dua2 belah, meriah yee..lama lak tu cuti! jeles!

    eheh sama aa ngan kak eina, tahun ni puasa full! takyah nak ganti2..yeaaa! ^_^