mek da ©™

sumpah!!! ini lah pertama kali mek buat popia. wah ia ia jek. mcm la nak membuatnya susah sgt kan. senang jek. gulung2 jek pastu goreng. cuma nak kena ade seni tu. gulung kena cantik2, kiut miut. yeah...beri tepukan kpd encik suami kerana bertindak sbb penggulung terhormat. ha ha ha!



ops.. kalo uolss perasan popia nih besar2 tau. malas nk buat kecik2 comei2. isi dalamnya ialah taugeh dan carrot sahaja okih. sebagai hidangan minum petang katakan...ahaks.
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. rajin btol la..semalam aku beli yang dah siap tu, tinggal goreng ajer..hehehee


  2. Assalamualaikum
    rajin la mek..sedap napok ;)


  3. Fieza79 Says:

    mmg senang..cuma rajen dgn malas je...

    dulu penah buat jual popia ni..sonok plak masa tu


  4. mamalieyna Says:

    wooo bagus la mek da..then, ada en suami lak membantu..bagus2x..nmpk best, kak eina sndiri tak pernah buat ni! sumpah! hehe..

    lama tak masak tuk minum ptg, yela hari2 sampai umah dah nak mlm..ngee..