mek da ©™
agenda setiap hujung tahun, serbu jualan penghabisan stok kilang LION. ngeh3. kalo tak kerna pengguna sabun bio zip no 1 di mesia tuh tak pegi le. huhu. tak alih2 citer psl sabun pulak lah. hikhik. haaa satu lagi shokubutsu yg wangi giler tu. tapi suka yg bau oreng tuuu.. encik suami lak beli yg nehhh... katanya sbb ade hadiah. suka ati lah sbb dia yg pegi serbu, bknnya mek. kalo mek pegi rasanya lebih lagi nombor2 kat resit. sbbnya gila menengok jualan2 seperti itu.


maka hasil belian encik suami yg penting2 saja la. leh la pakai 2 bulan hihi. sabun tuh utk cuci baju basahan kat umah je... kalo baju kje basuh ngan cecair breeze, rendam aje... takut nak cuci pakai mesin sbbnya mudah rosak. dah byk baju kurung/blouse yg rosak huhu. pewangi baju plak tetiba skang ni bertukar dari soflan kpd downy passion. hikhik. bajet wangi la tuuuuuuuuu..hakhak.
Labels:
Reactions: 
4 Responses
  1. MAMASYAZA Says:

    memang downy best....wangiiiii


  2. Assalamualaikum mek..
    bestnye beli d kilang terus..apa lagi, borongla mek..wat stok setahun ko..hehe..


  3. mrs radin Says:

    salam mek..kt mane nk srbu kilang Lion ni?hehe


  4. mamalieyna Says:

    issh banyak tu je hasil serbuan...en suami kan..kalau mek da ni, sure darab 10..ngee..