mek da ©™
Dear diary, haha. kalo tengok congo bars versi mek da nih memang kelakar abis. tak dibuat orang rupa cenggini. kihkihkih. Sib baik la tekstur nya tak keras sangat. kalo tak memang si zara buat baling kucing kekekeke..... sian kucing jd mangsa.


Sebab ape warna dia pucat mcm tu. sbb pakai gula kastor. hahahaaaaaaa... marilah gelak secara berjemaah. Punya la excited nk buat congo bars.. sampai xleh tggu esok untuk cari bahan kat kedai. Pakai bahan yg mn ade kat umah je. kakaaaaaaaaa...

Bahan-bahan
2 1/2  cawan + 1 sudu besar makan baking powder 
2 sudu besar serbuk koko
1/2 sudu kecil garam
3/4 cawan butter
1 cawan + sudu besar gula perang (mek pakai gula kastor hahahaaaaaa..sila jgn tiru)
3 biji telur
1 sudu kecil esen vanila
1/2  cawan  chocolate chips buat tabur kat atas sebelum bakar
1 cawan apa2 kekacang – tak letak pun kahkah
Kepingan badam untuk taburan – tak letak huhuuuuuu



kalo pakai gula perang kan cantik sikit ann ann






Walaupun rupanya buruk bebenor, cicah dengan tea o panas sedap woi hahaaaaaaaaaaa.. okbai

Labels: ,
Reactions: 
0 Responses