mek da ©™

Dear diary,

Sambung citer raya pertama. Petangnya kami ke rumah mak tok di Kg Gunong, Bachok Kelantan. Dah alang-alang rumah mak tok dekat ngan sawah padi ape lagi berposinglah kami sampai reput. kahkahkah. Muka pun dah selebek... beza ngan awal pagi berbedak sakan hahahahaaaaaaaaaa...

Baru dapat bergambar ngan ma abah


Tak aci baju ma sama ngan adik hehe


kami team grey ahakks


Amboi mek zara...kemain ye


Jgn marah... tuan tanah nak bergedik jap


Kahkahkah


Auucakkk!


Gambar ni dah ok.. background belakang tu menyibuk la pulakkk..kehkeh


Kecil-kecil dulu di kawasan sawah nih la kami bermain-main... wahhh syahdu ko


Sib baik adik mek yg 2 org ni giler bergambar. Lagi sorang adik mmg anti kamera haha


Abah & adik lelaki


Tahun terakhir adik lelaki beraya sebagai bujang... tahun dpn Insya Allah dah beristeri


Nih la lagi sorang adik mek kuikui




my cousin, Datin Nini yang jangok sokmo hehe





Raya pertama mmg penat sebab berjalan sampai malam buta ke rumah sedara. Jangan tak tahu baju raya pun kami pakai sampai ke malam...hahaaaaaa...


Kat umah cousin budak2 riang gembira main bunga api. Mercun pun adoo..mmg mcm perang time ni. kikiki...


Tengok lah mek zara main bunga api sampai abis rosak baju raya dia. Hmmm salah mak dia jugak sbb tak tukarkan baju.. hahaha...


Time ni mmg ramai sedara mara berkumpul tapi tak pulak mek snap gambo diorang nih. Malam tu kami makan mee comando by pok loh. huhhh mmg power.


Kemain zara & haikal main mercun dan bunga api sampai lebam. Ade pulak tukang sponser lagi lahhh! kikiki

Penat, tapi best :) 









Labels:
Reactions: 
0 Responses