mek da ©™

Dear diary,

Lunch asam pedas berdekatan dengan Bayou Lagoon Park Resort. Sebelum ke sini dah siap-siap google benonya tempat makan best sekitar Bukit Katil ni. Dah sampai sini tak larat pulak nak mencari tempat-tempat yg dah wishlist tu kakaka! 

Jadinya kita ke Medan Selera Bukit Katil ni... ada asam pedas (kalo dtg melaka mesti nak kena cari asam pedas kan?) .............. biarpun bukan penggemar asam podahhh :P

Medan selera ni berada di kawasan Taman Saujana, Bukit Katil.

Ada nasi campur, ada goreng-goreng. Boleh la sekadar mengisi perut utk makan tengahari.
Ye idok?


MEDAN SELERA BUKIT KATIL 

AddressTaman Bukit Katil Indah, 75450 Bukit Katil, Malacca


*Suka dgn pokok ceri kat medan selera ni....... teringat zaman kanak-kanak suka panjat 'pokok woh kekuk'

Hehe..

Till then,
Mekda.
Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...