mek da ©™

mentang2 la haikal dah cukup setahun aritu, lambat plak mek kuarkan entri utk 13 bulan. huhu. dah nak masuk 14 bulan dah pun esok lusa. aci tak. aci le.



tengok la rambut haikal skang. dah panjang plak dah. mcm trojan pun ade. hihi. cepatnya. aritu baru jek gunting kat mamak. nak kena jumpa mamak lagi nih. haikal skang dah tak baby lagi tau. dah nak hampir jadi baby tua. kehkeh. haikal dah besar. sangat nakal. lenguh mulut mek nih melarang dia buat itu ini. semua benda yg bawa sakit dia nak main. permainan? jgn kasi. nati dia rosakkan je. bkn dia nak main pun. yg dia suka, panjat memanjat. adehh...
Labels:
Reactions: 
11 Responses
  1. ..nOj.. Says:

    rambut dia cpt panjang ek? nmpk halus je tu. beli je mesin potong rambut tu sendiri. asal panjang je potong sendiri. hehehe


  2. mamalieyna Says:

    waa abg heykal berambut trojen la..takutnye...hikhik...arif lak style rambut halus..huhu..nk kena jumpa mamak gk agknye..dh cecah telinga pun..

    selamat 13 bulan haikal! dont notti2 eh, tolon mama ngemas udah ler..hehe..


  3. MAMASYAZA Says:

    kalo anak akak, dia tak panggil rambut trojan...dia panggil rambut cacak...katanya rambut cacak lagi handsome


  4. chumel la ur son
    geram tgk..

    hepi 3 months..:-)


  5. eh salah taip

    hepi 13 months...ngeh ngeh


  6. boy mesti lasak kan haikal.. be a good boy k!!


  7. noj: tu la cpt pjg la..aku takut nk potong sendiri


  8. kak ina: tq akak..mmg notti


  9. mamsyaza:tu la psl..rambut cacak


  10. rose: thanks. dh nak 14 bln ee