mek da ©™

wahhh...dah dua tiga hari xkuarkan entri. halooo...berhabuk tak? kalo umah konpom berhabuk. hehe. tak tau nak cite ape. ekceli sgt free dua tiga hari lps, tp xde benda yg nk di stori mori ditambah plak dgn tak de mood.

dah lama jgk tak upload gambar anak bujang mek kan? ekceli haikal skang kuat merajuk tau. huhu. pantang ade yg tak kena sikit mula la hentak kaki. bergolek2. aduhhh...naik pening mek dibuatnya. plak tuh skang nih suka tdo lambat. xde la lambat sgt. biasa kol 8.30-9.00 dh tito, tp skang kol 11.00-12.00. sama ngan masa kite tdo. tp pagi lambat la sikit dia bangun. itu tak pe. kalo tak sebuk ngan dia jek. kita nk bersiap pun kelam kabut ngan dia. haha. jgn harap leh belit-belit tudung buat mcm2 gaya kalo dia bangun awl. so, pakai le tudung ekin jek lg senang kan? ape yg mek merepek nih. dari berhabuk sampai la ke tudung ekin. hihi.

godek2 thumbdrive, jumpa lak gambo2 nih. ekceli gambar lama. syg jgk kalo tak khazanahkan kat sini. maklum la online photo album. meh sini nak upload gambo yg dh lapuk nih. zmn muda2 haikal. skang rambut dh tak gitu. skang rambut ala askar trojan. hehe.





nota riben: kepada tukang komen, harap sgt letak nama/link ok. xsuka kalo 'tanpa nama'
Labels:
16 Responses
  1. kiutnye gamba first tuh!!
    kuat merajuk??? slalunye org kata dia mintak adik... opsssttt..larikkkkkkkkk


  2. mamalieyna Says:

    kuat merajuk eh abg hekal ni, merajuk men hentak2 kaki, golek2 lak ye..kalo time soping dia merajuk susah gk tue..hikhik.. ^_^


  3. MAMASYAZA Says:

    cumel nengok sikecik tu tgh sleeppp...ooo dah pandai merajuk ekkk....haaa betul kata nafira, mesti dia nak adik le tu...


  4. Alah...tgk haikal tido..syoknyerrrr...

    Merajuk..biasa ler. Anak2 membesar ni mmg mula belajar mcm2. Merajuk, naik angin, buat tak tau...haha...
    Tu semua persediaan utk jadi besar ler tu, kekeke


  5. AshMe Says:

    mesti excitedkan ada baby?bila la ku nk merasa pulak?hiks..


  6. bintangku Says:

    Najmi pun kuat merajuk gak... sama lak tu stailnyer cam haikal nieh. Haih!! Poning mak!


  7. Tanpa Nama Says:

    Нормально.
    Но [b][url=http://lawannarepp24.blogspot.com][/b] здесь [/url]мне нравится больше.


    http://lawannarepp24.blogspot.com


  8. Tanpa Nama Says:

    Здравствуйте!

    Куплю ссылки для сайта. Дорого.
    Предложения по email.

    [url=http://emmlyharkness32.blogspot.com][b]Мой сайт[/b][/url]


  9. Tanpa Nama Says:

    [url=http://jazmynhinckley33.blogspot.com][b]Познакомлюсь для секса[/b][/url]

    Познакомлюсь для секса без обязательств.

    http://jazmynhinckley33.blogspot.com


  10. Tanpa Nama Says:

    [url=http://imperial-park.ru/addotziv.php
    ][b]Хочу секса![/b][/url]

    Мужчины! Где Вы!
    Женщины хочет секса!!! :)

    http://marshallsova73.blogspot.com


  11. Tanpa Nama Says:

    [url=http://zakihatton96.blogspot.com][b]Секс знакомства[/b][/url]

    Секс знакомства для Вас.


    http://zakihatton96.blogspot.com


  12. nafira: ye ke..mmg pening mama dibuatnya


  13. mamsyaza: tu psl....eeee


  14. cintamanis:oh ye la kan..mmg la sabar je


  15. ashme:sabar nti ade la tu


  16. bintangku: sama la kite..ee