mek da ©™

dear diary, butir nako nih glamour tauuu..kalo la tuan gerai tuh tahu yg mek dan kwn2 suka mkn butir nako dia nihhh..huhhh ekekekeke..al kesah tahun nih mek byk membeli kat bazar. rasanya xde satu pun air tangan mek di bulan puasa nih. terukkan??? bukan pe.. ade byk faktor tau kenapa mek tak memasak skang nihhh... satu, sbb suami mek keje shift malam.. bila blk petang nya dah xsempat nak masak.. so beli jekkk.. kdg masak nasi, lauk beli. thats why hari2 g bazar. lagi sebab ..huhu.. si mek zara!! memang xleh nak memasak sgt lah asyik dok melayan karenah nyer lorrr.. eeiii byk alasan kan? he :) kdg mek rasa yg mek nih sgt teruk.. huhuuuuuuuuu..kdg rindu nak masak hahaa..



ok sambung lg citer psl butir nako... sepanjang bulan puasa nih asyik dok membeli kuih muih kat gerai no 36 bazar larkin. sedap giler kuih muih kat situ. akok, butir nako, sagupa, bubur cha cha.. huh..nasi kerabu, ayam percik..semua sdp lahhhhhhh..org malas nak masak memang gitu lah gamaknyeeeeee heheheh...

bila budak opis tahu mek selalu beli butir nako nih kat sini..huhhh terus hari2 mereka dok mecari jugakkk...org johor xtau sgt kuih nih..tp bila mek dok citer psl kuih nih terus mereka kecurrr..heeeee....grrrrr

Labels:
Reactions: 
0 Responses