mek da ©™

Dear diary,

Selamat tahun baru! Banyak betul citer tertangguh. Alaaa.. bukan citer ape pun, tak penting pun kak mek ni kan hahaha... gambar-gambar di hujung-hujung tahun 2017 Insya Allah akan ku apdet.. dah masuk tahun baru pun nehhhhh... sibuk sikit seminggu dua ni. Tak sempat nak curi tulang muhahahah!!

Alkisah cuti krismas yg lalu, pergi berjoging la konon... makan banyak.. exercise nya idokkk.. memang la muncit kikikiki...

Tempat favourite beriadah pastinya Hutan Bandar Johor Bahru!

Pergi bertiga je, husband, zara & i.

Haikal main futsal ngan kawan-kawannya.. hmmm sejak dah makin besar ni, dah tak mahu ikut mama ye, sedih tau!!




Kat sini ade Rumah Johor, boleh posing-posing. Dah bape puluh kali kak mek datang Hutan Bandar ni, aritu baru perasan ade rumah cantik ni hahah.. ke baru ade?


Biasa la, my model of the day :P



Lari acah-acah je.. opsss


Ini budak tak mau pakai kasut.. biarkan





Pagi yang nyaman



Opssss.... 



Ape yg kak mek perasan, hutan bandar makin cantik! banyak benda baru... 


tenang......... lupa lak nk posing bersila kat jambatan tu haha


dah cukup hahhahaha..... perut dah lapar, lps joging mengidam roti canai... buruk norr perangai


encik suami ajak breakfast kat Man tebor, berdekatan dewan futsal... sekali tu ternampak anak bujang i tengah ngeteh ngan geng-geng nya uolsss.. amboi amboi amboi hahahhahaha


oder lontong kering, share ngan husband


malu-malu bila i nak snap pic... katanya ade hamba Allah belanja...



Roti canai terbaek nih... Man Tebor Kg Melayu... sape tak kenal kedai ni tak tahu la haha..


Lps makan pegi spot check tempat haikal main futsal jap


ooo di sini lah tempat dia pergi hari-hari sepanjang cuti sekolah & weekend kalo hari bersekolah


Minat bola, teruskan lah nak oi... janji jaga diri elok-elok ye.

Mak nya & pak nya pun, joging tu kena selalu la... jangan kadang-kadang je hahhaaahaa

Till then, mekda.

Labels:
Reactions: 
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...