mek da ©™

mak aii... kak eina bg award ni sbb dia kata mek da rajin memasak. haha. salah org tu. kalo farah fabelos moms to be tuh ye jgk la. sbbnya presentation dia cantek banget gitu. ye tak mek farah weiii...apepun tenkiu kak eina ek. kena jwb soklan lak.


3 jenis lauk pauk yang suka dimasak
1. haha. ayam masak merah
2. ayam kicap
3. sup tulang...haha simple kan????

3 jenis pencuci mulut yang paling best pernah buat
1. puding jagung
2. puding koktel
3. dadih vanila

3 jenis biskut kegemaran time raya
1. of course, tart nenas
2. almond london
3. butter cookies

Bagi Award ni pada 3 orang rakan anda yg juga rajin memasak
nk bg pd sorang jek..jgn marah yeeee...haha...award ini kutujukan buat sifuku, kak t cyg a.k.a ruziawati bukhari....amikkkk
Labels:
4 Responses
  1. mamalieyna Says:

    layak tak layak pun kena jwb gak..hehe..sbb akak pun yg tak bape layak ni org kasi..hehe..
    *thanks mek da, kak eina jgk yg still berhutang nih! huhu..


  2. olos mc da.farah lain..farah suri rumah sepenuh masa. wajib la masok..mc da doh la kerja masok plop tuh..kire hebat dari farah doh tu


  3. Fieza79 Says:

    sntiasa layak becoz dh jadik wife walau bukan housewife..hehe


  4. kak t nk membebel ni.. haha.. kak t tak layakla da.. adoi... besar sgt nilai award ni.. kak t nk suggest sorang blogger yg mmg pandai masak.. nanti da tgk blog dia ye? kak ratna namanya.. http://mamawandiha.blogspot.com
    da kan suka masak. sesuai buat dia jadi sifu da tau..

    anyway, kak t amik jugak award ni.. tq so much my dear.. kak t sayang da tau!! muah!!

    btw, ada award kak t nak bagi ko da.. sila2.. jangan gagal membawanya pulang ke blog da pulop.. hehe..

    kijo molek2 deh.. jaga diri molek2..