mek da ©™

MORNING! aksi gedik jap.

arini rasa cam malas nk masuk opis awl2. lgpun lom kol 9. ape kata ngeteh dulu kat kedai pak cik. layan mee goreng ngan teh tarik. masa tgh cedok mee, tetiba ade sorang kakak dtg dok kt meja mek. dia order soto. masa mek nk mkn tu, segan lak kalo tak pelawa. tut2 dia yg pelawa dulu. ye la dok berdepan ngan dia. xkan la xnak berborak kan. so, berbual la sambil mkn. motifnya mek nk bgtau, arini dapat sorang lg kwn baru. hikhik. boleh gitu? akak nih nampak cam belum kawin. tak percaya lak dh ade anak sekolah rendah. mula2 bertanya psl tempat kje kt mn...sampai la psl anak-anak. haaa..anak2? huhu.

akak nih kje kt opis lawyer area pat kje mek, tp jarang nampak lak. dia jarang kuar kot. dia citer, anak sulong dia dh umur 8 thn. pastu yg second umur 6 bulan. jauh tuh jaraknya kan? bkn dia plan ke ape, mmg xde rezeki nk dpt cpt. sebelum dpt yg sulong tu, dia kena tunggu 7 tahun baru dpt tau. maknanya dh lama la dia kawin tp kan mcm belum kawin jek. hikhik. jauh gak la beza umur anak sulong dgn no 2 dia tuh, sampai ape tau dia ckp, penat...dah lama xde anak kecik! hihi. bila dgr dia ckp gitu, teringat lak ade org ckp, kalo nk beranak jgn jarak jauh2 sgt, jaga yg kecik sekaliarung. tak la penat sgt. boleh gitu?????
Labels:
Reactions: 
3 Responses
  1. mamalieyna Says:

    betul gak tu ye mek da..biar penat skali harung! herm..so jom la kita, peknen cepat2..hehe..tapi..akak kena tnggu bendera merah dl, kalo idak, takde can.. =P


  2. Fieza79 Says:

    betul tu mek da meh pakat peknen sekali harung...
    leh ke gitu?? ishh cam tak sanggup jerk..eheh


  3. ho la.. kak t mari nak membebella ni pong.. hehe..

    hilang tensi skjp baca blog da.. seronok tau!!