mek da ©™


sabtu lepas aku bawak haikal ke rumah danish di taman kenanga. danish, buah hati pengarang jantung nieza kawan aku masa kat UUM dulu. dh lama xjumpa nieza. memandangkan encik suami free ptg sabtu lps, aku pun menghasutnya menerima pelawaan nieza utk dtg mkn2 di rumahnya. hehe. thanks nieza, sedap mak awk masak. kuih2 tuh semua sedap. nati saya nk mintak resepi okeh. hihi.




haikal malu2 jumpa danish...cam gaduh lak eee...diorang nih sebaya...



balik dari umah nieza singgah giant beli barang dapur...huhu


tetiba encik suami berposing maut jap

arghhhh....ekceli saya sgt penat ari ni. byk lak kje. semalam blk lambat dari biasa. siapkan dokumen urgent! blk kje jek tugas kat umah berlambak lak. byk lom settle. huhu. pagi td masuk jek opis rush buat kje. sambung mn yg tak siap. sgt fenat...
Labels:
1 Response
  1. apsal abg hekal.. cam takmo kawan je ngn danish..kalo adik DaDa nk kawan, bleh ke ni?..hehe..
    Comei danish..abg heKal juge comeii..cam mamanya..ihiks.. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...