mek da ©™

arghhhh!!! apakah itu? eee ... ramai yg bertanya kepada aku, adakah aku peknen lagi? bilakah aku nak tambah baby? haikal xnak dapat kawan ke? haikal dah besar. beranak la muda2 nih. umur 30 just jaga anak je...xyah sebuk nak beranak lg...kat gambar raya kalo tambah sorang lg girl nmpak complete sikit. mcm2 komen dan persoalan.

ini dia jawapannya. sebelum tu...hoi jgn terkejut. aku bukan pregnant lagi la. saje je buat tajuk cenggitu. sekali sekala suspendo ape salahnya kan. hahaha.

buat masa sekarang, aku belum bersedia utk menjadi mak buyong lagi. kurasakan baru thn lps perotku memboyot. tp sekali sekala terdetik dihati kecil nih nak tambah baby lagi. haha. ramai sgt yg tanya. huhu. sakit beranak masih terasa lg nih. tp betul la kata orang tak serik kan? sonok ade anak nih. cukup melucukan. kelakar!

aku tgh plan nih. agak2 2-3 thn lg kot baru nak tambah sorang lagi. masa tuh umur dah 30 tahun. sempat lg tak lps tuh nk tambah lagi anak nih. alahai sebuk jek. xkan nk beranak setahun sorang. penat la wei...adussssss.....kalo boleh nak 4 orang jek. bkn xnak ramai2 tp tuh target aku la.

ade sedara/kwn yg anaknya sama umur haikal dah pregnant sorang lagi. cepat tambah baby. rezeki awl. xtau la plak kot2 terpeknen. hehe. planning atas diri masing2 kan. kita merancang tuhan yg menentukan. so far aku pun planning sendiri, xde nk mkn obat perancang bagai tu. bahaya tak? hehe.

kalo tuhan nak kasi awl, aku tak menolak.
Labels:
8 Responses
  1. Eliss Says:

    aku pulak c-ser..paling kurang 2 tahun tapi aku nak tunggu sampai nuha 3 tahun :)


  2. edane Says:

    wat terperanjat den jerk. Uwaaa... tup2..cuba check kang terpeknen sungguh. hahah..tahniah la yerk. Kak paling ngeri masa peknen 9 bulan. masa beranak sakit..memang la tapi bila kuar anak hilang sakit tue. yg sengsara peknen! Sebabnya gemok sangat! kahkah...


  3. bahaya ler jugak kalo arapkn plan sndiri jer..tp takpe kalo terpeknen pun..bersalin normal kan dulu..leh jer kalo tup2 termengandungkan.. :) best pe abg hekal dpt adik awai..hikhik..
    *akak len la, dl c-zer plg koman 2 taun kena jarak, skrg mmg planning ler..DaDa 2 taun leh la start ngndung kot..hehe..


  4. mek da ©™ Says:

    elis: ohh ye la kan nati bahaya lak....kena plan le ke..


  5. mek da ©™ Says:

    kak:xde maknanya kak...br lps bendera jepung nih..ekkekekke...nati al dulu kak hoi...sakit dulu lom ilang lg nih..huhu


  6. mek da ©™ Says:

    kak ina:oh kak ina operate ek..nape leh c-ser tu...tggu ar dada...2-3 thn lg dada dpt adik girl k


  7. ctlinda Says:

    kita pun teringin juga nk bagi adik kt irfan huhu2...dpt perempuan pun k gak...tapi masa terdekat ni xleh sebab duk study lg :( klu leh thn depan nk pregnant lg hihi2..insyaAllah.plan je.


  8. ladyBEErd Says:

    lor...aku igt mu yg peknen....
    ekekekekeke


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...