mek da ©™
Alahai nih citer basi masa kat kampung hari tuh. kenangan naik motor keliling kampung. tapi gambar tak disnap ye. hehe. huh bunyi cam xpernah naik motor jek. haha. kalo kenangan naik 'kete kebal' ke ferrari ke haper ke ok gak la. nih motor. ape gejadahnya. padahal masa haikal lom wujud dgn motor la laki aku hantar pi kje sbb laki aku pi kje naik motor jek tak naik kete. ( save dan elakkan jem!!! )hehe. cuma skang nih jek mmg dh lama xnaik motor sejak aku peknen dan wujudnya haikal. tetiba masa blk kg aritu teringin nk round2 kampung naik motor. rasa cam best sgt. so aku menghasut la laki aku utk jd drebar. kami bertiga round2 satu kampung pada petang sehari sebelum balik ke JB. cukup tenang dan suka sgt sbb leh lak terserempak ngan kwn2 lama yg balik beraya. jumpa kat tepi jln cukup le kot. leh gak beraya haha. hai masa zmn gedik bujang trang tang tang dulu, naik motor keliling kampung la menjadi hobi petang2. teruknya. nih mesti nak pancing pak we nih. oh tidak2...aku hanya ronda2 untuk tenangkan minda jek ok. cehhhhhhhhhh...


sori gambar round kampung tak diambil ye. tetiba jumpa gambar motor yg kami anak beranak naik dlm thumbdrive aku. boleh la layan. tak sonok kalo bercerita dgn tak de gambar nih ye.ayah chik haikal punya motor kapcai. hehe.


tuan punya motor ayah chik haikal, amerika la kunun......


gaya student semangat nak balik beraya

nota kaki haikal: mlm nih ade jemputan open house & birthday party
Labels:
3 Responses
  1. mamalieyna Says:

    ala haidar tak heran agg heykal nek moto keliling kg, sbb adik haidar nek moto tiap2 pagi ngn mama g umah ibu..hikhik..
    *hehe..lama tak nek moto ee..msti teruja kan..akak ni tiap2 ari rempit nek moto, almaklum tmpt keje dkt jer, takyah lalu jln beso, itu yg berani..kalo kena lalu jln beso takut gak aa..


  2. hehehheh...mabelossss...kak ina mama rempit..ekekkekek..


  3. etiey erywan Says:

    sukanya...merempit. Tapi skearang ni agak ketakutan. padahal zaman skolah dulu minah rempit.. kuakua