mek da ©™
dh lama xcite psl hero aku nih. perkembangan terbaru le. eh lama ke? bkn aritu br cite. ee..

encik haikal ( panggilan cik kumbang ) nih dah ready nak berjalan. berjalan jatuh org kata. kejap berdiri kejap jatuh. dia buka langkah 2-3 bijik pastu jatuh. try n error mcm lecturer kata. haha. kalo kita pimpin tangan dia sebelah, laju jek dia jalan. kalahkan kita. ape2 aje le dia.


sorry kawan2 seksi sikit nih. hehe.
Labels:
Reactions: 
8 Responses
  1. mcam nuha awal2 hari tu laa..laju dier dari orang..skang ni, kalo kiter pimpin dier, macam dier plak pimpin kiter..hehehe


  2. mamalieyna Says:

    waaa hebatnyer hero pampers sowang ni..umo tak cukup setahun dh gigih nk berjalan ee, cepat jugak! syabas bete, teruskan lgi usaha murni mu ituw cayang..!
    *nnti tak terkejo la adik arif, abg heykal dh leh berlari2..


  3. elis: tu pls di plak yg lebey2222


  4. kak ina: arif cpt la jln..leh g joging ngan abg heykal


  5. ctlinda Says:

    wah,haikal dh nak jale doh!...awalnya,Irfan 13bulan lebih baru betul2 leh jale..cayook!


  6. ladyBEErd Says:

    waduh en.haikal...
    sejak bile di'ofer' jd model pampers neh...ekekekeke
    bgs2....


  7. linda; hmm..mintak2 cukup bln nih leh jln dgn jayanya...tp makin lasak le...adussss


  8. wani kumbang:aa aritu drypers call suh dtg shoot ekekekke